Nowy Dwór Gdański. We wtorek, 11 czerwca przestały działać rządowe systemy zajmujące się przetwarzaniem danych osobowych i służące załatwianiu spraw urzędowych oraz rządowe serwisy m.in. Obywatel.gov.pl i Pz.gov.pl.
Tak poważna awaria oznacza, że dzisiaj nie załatwimy naszych spraw w poszczególnych Urzędach Stanu Cywilnego czy Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim.
- Awaria informatyczna jest na tyle poważna, że niestety dziś mieszkańcy nie załatwią swoich spraw w naszym urzędzie. Wszystkich petentów musieliśmy odesłać do domu. Na szczęście osób takich nie było dziś zbyt dużo. Myślę, że sporo wiedziało o awarii z mediów - mówi Mariusz Cieślewicz, kierownik Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim. - Cały czas czekamy na informację kiedy awaria zostanie usunięta. Problem jest centralny, więc my możemy tylko czekać na kolejny komunikat Ministerstwa Cyfryzacji. Dla nas oczywiście oznacza to dużo więcej pracy kiedy tylko awaria zostanie usunięta. Petenci, których dziś odesłaliśmy wrócą do nas w kolejnych dniach.
Obecnie trwają prace naprawcze. Termin rozwiązania awarii nie jest znany.
Transport ogromnego generatora ulicami Grudziądza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?