Akcja rozpoczęła się 30 września o godz. 20.00 i objęła swoim zasięgiem cały świat. Ludzie z branży technologii wydarzeń solidaryzowali się pod hasłem #Stand as One.
Udział w akcji potwierdziły tysiące techników z ponad 20 krajów. Koncepcja akcji zakłada artystyczne podświetlenie na czerwono budynków charakterystycznych dla danego miasta, gdzie często organizowano wiele wydarzeń. Na ten moment do akcji zgłosiły się kraje takie jak: USA, Australia, Bangladesz, Brazylia, Kanada, Hong Kong, Nowa Zelandia, Belgia, Niemcy, Afryka Południowa, Słowenia, Chile, Polska i wiele innych. Amerykańska NASA również wyraziła chęć pomocy i przy sprzyjających warunkach pogodowych wykona zdjęcia oświetlonych obiektów na świecie, które zostaną wskazane przez organizatorów.
- Kampania #WeMakeEvents - RED ALERT – Stand as One miała na celu podniesienie świadomości opinii publicznej i mediów w zakresie wspierania sektora wydarzeń na żywo. Nie odbywają się główne festiwale, koncerty, wycieczki, targi czy wydarzenia biznesowe. Bez natychmiastowego wsparcia rządów krajowych sektor wydarzeń i łańcuch powiązanych podmiotów jest zagrożony absolutnym załamaniem. Od marca miliony ludzi na całym świecie pozostają bez pracy, a perspektywa powrotu szacowana jest na wiosnę 2021 r.
- tłumaczą inicjatorzy przedsięwzięcia.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?